Jag

Jag

måndag 11 augusti 2008

Vi Tävlar Ut Gillette Mach 3 Turbo-blad

Nu är det dags att tävla ut ännu fler grejer.

Idag ligger ett 8-pack Gillette Mach 3 Turbo-blad i potten!



Så här tävlar du:

1) Lämna en kommentar till detta inlägg. Om du är anonym måste du uppge e-postadress så vi vet vem du är.
Ger 1 vinstchans.

eller

2) Lämna en kommentar OCH länka till min blogg från din blogg/hemsida.
Ger 2 vinstchanser.

Vinnaren får svara på en enkel utslagsfråga för att vinna tävlingen.
Tävlingen pågår till den 10 September.

15 kommentarer:

  1. Fasen vad bra... Dom är ju inte direkt billiga.
    Jag är gärna med i utlottningen!
    ronnkvist.lars snabel gmail punkt com

    SvaraRadera
  2. Morgons på dig.
    Nu har jag länkat och dessutom lämnat en kommentar så nu håller jag tummarna. Gubben måste ju raka sig då och då :-))
    Nickan

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med i utlottningen för att överraska min man om jag vinner.

    SvaraRadera
  4. Jag är med, har länkat
    http://molnboanna.blogg.se/2008/august/tavla-om-gillette-mach-3.html

    Tipsa gärna mig om nya tävlingar så lägger jag ut dem på "tävlingstipsarbloggen" http://molnboanna.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Hej ehj, tänkte tipsa om *gratistrix*.

    Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.


    Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar så gör jag ett inlägg och tipsar om din tävling.

    *http://gratistrix.blogg.se*

    Tävlingen sprids då till folket!


    OBS!!!! Det är inte jag som anordnar tävlingarna.



    Det är den *största* samlingssidan för alla bloggtävlingar!

    SvaraRadera
  6. jag är med. länkat till dej oxå

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vinna rakhyvlarna till min skäggige man!

    SvaraRadera
  8. jag är med
    http://zipzo.blogg.se/2008/august/entry-15439689.html#comment

    SvaraRadera
  9. Självklart vill jag vara med i tävlingen!

    Tänk OM jag skull vinna...min gubbe skull älska mig livet ut!;)

    ha fortsatt trevlig helg.

    /Tessah.

    therese.stalarm@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Skulle vara jättekul att vinna :)

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  12. Men va bra! Behövs nya!
    Att jag länkar ;)

    SvaraRadera
  13. Ja, troligen sa det ar

    SvaraRadera
  14. Jag använder normalt vanliga gillette mach3 , vad är skillnaden med Turbo?

    SvaraRadera

Skriv gärna kommentarer..